دوره 1، شماره 4 - ( زمستان 1376 )                   جلد 1 شماره 4 صفحات 64-69 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

یزدانفر سیمین. بررسی رضایت مراجعه کنندگان از خدمات کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی قزوین. مجله علمی دانشگاه علوم پزشکی قزوین. 1376; 1 (4) :64-69

URL: http://journal.qums.ac.ir/article-1-476-fa.html


چکیده:   (6893 مشاهده)
چکیده اهمیت دادن به دیدگاه های استفاده کنندگان رکن مهم یک سیستم اطلاع رسانی موفق است . در این پژوهش که به مدت 6 ماه از دی ماه 75 تا خرداد ماه 76 به طول انجامید ، طیفی از فعالیت ها و خدمات گوناگون کتابخانه از دیدگاه مراجعه کنندگان مورد ارزیابی قرار گرفت . طبق نتایج به دست آمده از 280 پرسشنامه ، مراجعه کنندگان خدمات کتابخانه را به طور کلی تاحدودی مناسب دانسته اند . در حیطه های گوناگون خدمات رسانی بیشترین میزان رضایت مربوط به تعداد کتاب های فارسی ، مدت زمان امانت کتاب ، نظافت سالن مطالعه ، آرامش سالن نشریات ، هزینه مدلاین و کمترین میزان رضایت مربوط به عناوین کتاب ها ، عدم امانت اطلس و کتب مرجع ، تعداد میز و صندلی ، خدمات کپی بخش نشریات و ساعات کار بخش مدلاین بوده است . بین نظرات دانشجویان دختر و پسر در مورد وضعیت فیزیکی سالن مطالعه اختلاف آماری معنی دار بود .
متن کامل [PDF 861 kb]   (1356 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: کتابداری پزشکی

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مجله علمی دانشگاه علوم پزشکی قزوین می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2019 All Rights Reserved | The Journal of Qazvin University of Medical Sciences

Designed & Developed by : Yektaweb